Το Διαθεματικό Εργαστήριο!

Ποιος είναι ο σκοπός μας;

Η εξασφάλιση του μεγαλύτερου δυνατού βαθμού στην Παραγωγή λόγου: μεταξύ 28/30 και 30/30.

Τι είναι το Διαθεματικό Εργαστήριο;

  • Το Διαθεματικό Εργαστήριο είναι ένα απαιτητικό εργαστήριο.
  • Απευθύνεται σε Φιλολόγους με αντοχή στη συνεχή μάθηση και επιμονή στις λεπτομέρειες.

Έχετε ξεχωριστούς μαθητές;

1. Έχετε μαθητές με ξεχωριστές επιδόσεις;
2. Έχετε μαθητές με υψηλές απαιτήσεις;
3. Έχετε μαθητές ανήσυχους;

Στα όρια του δημιουργικού λόγου

  • Αξιοποιούμε τις σημειώσεις μας για το ΘΕΜΑ 1 (την περιληπτική απόδοση ενός κειμένου).
  • Επιλέγουμε τα σημεία της Θεωρίας του ΘΕΜΑΤΟΣ 2 που βελτιώνουν τα κείμενα των μαθητών μας.
  • Μεταφέρουμε τις οδηγίες μας στην οργάνωση και του ΘΕΜΑΤΟΣ 4.
  • Βοηθάμε τους ξεχωριστούς μαθητές μας να διατηρήσουν το προσωπικό τους ύφος.
  • Ενθαρρύνουμε τις συγγραφικές τους πρωτοβουλίες.

Διαθεματικό Εργαστήριο
Η Συμμετοχή σας
αρχίζει εδώ.
Δημιουργήστε
τον προσωπικό σας λογαριασμό Mentorship

Και τα κείμενα των μαθητών μας;

Τα αντιμετωπίζουμε...
  • Με τη μεγαλύτερη δυνατή διακριτικότητα!
  • Οι διορθώσεις μας "βλέπουν" τις γλωσσικές τους επιλογές.
  • Οι ήπιες παρεμβάσεις μας έχουν συνέχεια.
  • Τους προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις.
  • Οργανώνουμε το "ιστορικό" της πορείας τους στον γραπτό λόγο.
  • Ενθαρρύνουμε τους μαθητές μας να αυτενεργήσουν.
  • Τους προσφέρουμε ατομικούς πίνακες αυτοαξιολόγησης.

Απαντήσεις

Στο Διαθεματικό Εργαστήριο μπορούν να συμμετάσχουν οι Φιλόλογοι που έχουν ολοκληρώσει:

1. το Εργαστήριο της Παραγωγής λόγου (του Θέματος 4), και
2. το Εργαστήριο Ερμηνείας - Κατανόησης κειμένου (του Θέματος 2).

Η ερώτησή σας είναι εύλογη.
Το θαυμαστικό που συνοδεύει τον τίτλο "Διαθεματικό Εργαστήριο" σημαίνει ότι πρόκειται για ένα απαιτητικό, άρα και δύσκολο εργαστήριο.
Ναι, υπάρχει και Διαθεματικό Εργαστήριο για την Περίληψη.
Αυτό το Εργαστήριο ολοκληρώνει και επεκτείνει τα μαθήματά μας για την Περίληψη.
Ανάλογα, μάλιστα, με το επίπεδο των μαθητών μας, αποφασίζουμε αν θα παρουσιάσουμε τις οδηγίες μας στην αρχή ή κατά τη διάρκεια των μαθημάτων μας.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι μπορούμε να προσφέρουμε μοναδικά αποτελεσματική βοήθεια στους μαθητές μας!