Το συντακτικό υποκείμενο στα κείμενα των μαθητών μας. Ένα ζήτημα που αξίζει να προσέξουμε ιδιαίτερα.
Πώς ο γραπτός λόγος των μαθητών μας θα αποκτήσει ρυθμό.
Ο ρόλος των ελλειπτικών προτάσεων στα κείμενα των μαθητών μας.
Η Έκθεση Αναφοράς:
1. Τι σημαίνει.
2. Πότε και πώς την επιλέγουμε.
3. Πώς την αξιοποιούμε.
4. Πώς βοηθάμε τους μαθητές μας να γράψουν καλύτερα κείμενα.
Για να ελευθερωθούν οι μαθητές μας από το "σύνδρομο του συντακτικού υποκειμένου".
Βοηθάμε τους μαθητές μας να βελτιώσουν το προσωπικό τους ύφος και τα κείμενά τους.
Είδη Προλόγων για τα κείμενα των μαθητών μας.
Πώς αποφεύγουμε τον πειρασμό της τυποποίησης.
Πολλά είδη εντυπωσιακών --αλλά όχι τυποποιημένων-- Επιλόγων.